image

 

אבן מיוחדת מס' 36
משקל: 805 ק"ג
ממדים: רוחב 80 * גובה 90 ס"מ

אבנים מיוחדות הן למעשה יצירת טבע מופלאה אשר מתאפיינת בייחודיות ויופי לא רגיל. אבנים מיוחדות אינן רק פריטים טבעיים, אלא גם מקור להשראה עצום לאמנים. הצבעים המדהימים והטקסטורות המגוונות של האבנים המיוחדות מוסיפים ממד אמנותי ואסתטי לפסלים המופקדים בעיצובן.

עמוק בתוך מחוזות הטבע הבלתי נגועים שוכנת אבן נדירה ופרועה, אוצר לפסלים ואומני אנדרטה המחפשים את יוצא הדופן. האבן הייחודית הזו, שלא נגעה בידי הזמן, היא בעלת פיתוי ששובה את הדמיון ומהווה השראה ליצירת יצירות אמנות מונומנטליות. ייחודיותה של האבן טמונה לא רק בנדירותה שלה אלא גם ביופי שאין שני לו שהיא משדרת. הפנינה הזו, שנחצבה מנופים מרוחקים, בתוליים, חושפת פלטת צבעים מהפנטת, החל מגוונים אדמתיים ועד גוונים אתריים. פניה עדות לאיתני הטבע, נושאים דפוסים ומרקמים מורכבים שמספרים סיפור שקט של עידנים שחלפו.

בעלי מלאכה ופסלים נמשכים לאבנים מיוחדות בשל יכולת העבודה יוצאת הדופן שלה, מה שמאפשר להם להפיח חיים בחזיונותיהם האמנותיים. יכולת הגמישות של אבנים מיוחדות תחת ידיים מיומנות מאפשרת יצירת פרטים מורכבים, והופכים בלוקים מהחומר היקר הזה לפסלים שנראים מתעלים מהזמן והמרחב. אנדרטאות שנוצרו מאבנים מיוחדות ודירות נושאות מיסטיקה אינהרנטית, שילוב של אומנות והיופי המובנה של הטבע. כל סימן וקו מתאר של אזמל חוגגים את מקורותיה הפראיים של האבן, מהדהדים את הנופים הבלתי מאולפים מהם היא יצאה. בין אם מגולפים בפסלים, אנדרטאות או יצירות מופת ארכיטקטוניות, האבן הזו מוסיפה נופך של יוצא דופן לכל יצירה.

כשומרים על פלא הטבע הזה, פסלים ניגשים למלאכתם ביראת כבוד, מתוך הכרה שהם לא רק מעצבים אבן אלא חושפים את הסיפורים החבויים שבתוכה. האבן הנדירה והפרועה, מדיום לביטוי אמנותי, עומדת כעדות לסימביוזה בין היצירתיות האנושית ליופי הבלתי מאולף של עולם הטבע.

חן וינקלר הוא אמן פיסול מובהק, בעל ניסיון של שנים רבות. יצירותיו משתרעות מבין העתיק והמודרני, משדרוג המראה הטבעי לחיבור לרוח העם והזמן.

 

שיש וינקלר בע"מ הינה חברה ותיקה המבצעת עבודות איכות מקצועיות בשיש, באבן, בגרניט ובחומרים נוספים. 

החברה מתמחה בבנייה ובהקמה של מצבות מיוחדות, אנדרטאות מרשימות, פסלים מקוריים וכל עבודות אומנות באבן ושיש. בנוסף מספקת החברה שירותי תחזוקה ושיפוץ לבתי עלמין.

המפעל הוקם בשנת 1934 על-ידי ברוך וינקלר ז"ל, והיה למפעל השיש הראשון באזור השרון.

כיום נמצאת החברה בבעלות הדור השלישי לבית משפחת וינקלר והיא מנוהלת על-ידי חן וינקלר –
המקפיד על ביצוע מקצועי ועל רמות גימור גבוהות.

המפעל בעל תו תקן-איסו 9002/2000 מעל 15 שנים ומצויד בטכנולוגיה מתקדמת ומכונת cnc לחריטה על אבן. המפעל מבצע עבודות אבן והנצחה למשרד הביטחון בכל רחבי הארץ.

Date

אוגוסט 28, 2020

Categories

פרויקטים נוספים של שיש וינקלר